Egy kis összefogalaló

Milyen gyorsan is megy az idő! Már több mint egy hónapja – majdnem kettő -, hogy írom ezt a blogot. Íme most egy kis összefoglaló, miről is írtam.

Az első komolyabb bejegyzésem a pizzarendelésről szólt, arról, hogyan és menyiért lehet Bécsben pizzát rendelni. Ezután írtam a kitavaszodásról, illetve a híres bécsi sörgyárról, az Ottakringerről. Nem felejtettem el az éjszakai pillangókat sem, illetve röviden szóltam magáról Bécs Belvárosáról is.

Itt kezdett komolyabbra fordulni a blog, hiszen a célom az, hogy bemutassam Bécs éjszakai életét, s ennek megfelelően írtam a szerelmi fészkekről, illetve felraktam ide egy linket is, amely egy cikket hozott a témakörben. Legutoljára egy két részes cikkben fejtettem ki a Bécsi megélhetési költségeket, az első rész hosszabb lélegzetvételű, míg a második már inkább egyfajta rövidebb befejezés.

S hogy mi lesz még? Hamarosan bemutatok pár klubot is, esetleg táncosnőket, éjszakai pillangókat, illetve továbbra is szeretnék arról írni, hogyan lehet megélni Bécsben, mire kell figyelnünk, ha úgy döntünk, mi is itt folytatjuk pályafutásunkat.

A teljességhez tartoznak még azok a videóklipek, videók, melyeket egy-egy bejegyzésben kitettem az oldalra is, ezek általában az aktuális kedvemet, vagy egy-egy érdekességet rejtenek. Így ezek kerültek ki eddig: egy utcai buli, Pomassl live-ja, Dj. Tiesto fellépése, Janicsák Veca klipje, Gigi D’Agostino videója és a végén Dj. Ötzi.

Persze, folytatom a továbbiakban is!

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

