Lol

Ez vicces. Most, hogy már tartósan jobb idő lett itt is, Bécsben, az emberek újra kimerészkedtem az utcákra, terekre.

Nem is tudom, mikor láttam ennyi embert este is az utcákon, mint ma, bár még elég hamar sötétedik, mindenki kint sétálgatott. Mi is bedöntöttünk két korsó Ottakringert, amúgy erről a sörmárkáról is írok hamarosan, mert itt mindenhol ezt a sört lehet kapni.

Este kinézünk, megnézzük mi a helyzet a szórakozóhelyeknél, s egy kicsit bulizunk, holnap nem igazán lesz komolyabb munkánk, a fél cég hazalátogatott Magyarországra  hosszú hétvége alkalmából.

De hadd osszak meg veletek egy képet, melyet az interneten találtam, ez szerintem jól példázza, miért olyan csodálatos hely az osztrák főváros. Minden annyira karban van tartva, hogy nem sok ilyet lát az ember, míg meg nem érkezik ide. Hát tessék:

A képet innen szúrtam be.

Previous Post
Next Post
Leave a comment

1 Comment

  1. Egy kis összefogalaló « Bécsi éjszakák

Leave a Reply

